Impian

Selamat Datang

Selasa, 18 September 2012

Aku dan kehidupanku

Sejak biz online dan menceburkan diri dengan biz bio ever , pc,laptop dan internet dan hset mmg tak lepas drku ..Alhamdulillah cita-citaku untuk biz online tercapai , walaupun jd agen baju muslimah dan punya biz bio ever aku sangat ikhlas dgn apa yg aku buat ... aku mampu selesakan diri tanpa harapkan bantuan org lagi ..dulu aku sentiasa negatif dalam berfikir sekarang tidak lagi, aku sentiasa positif , MMR yg dulu dikenali sebagai RKM banyak mengubah hidupku , kata negatif seperti tak de duit, duit habis, memang tak keluar lagi dr bibirku krn aku diajar itu satu doa , skrg ni aku nekad untuk ubah cara ku melayan anak-anakku yg aku sendiri rs sangat2 bersalah pada mereka ...aku memang pemarah sejak pelbagai dugaan dalam hidupku belum dapat buang habis lagi tapi berusaha lagi dan lagi ...MMR 23/9 nanti aku nak sedut banyak-banyak ilmu dari CDM Siti Atkah, dengan bayaran RM699 memang sangat2 berbaloi apatah lagi beliau gabungkan ilmu 4 org motivator terkenal ..aku suka dia sebab apa yang dia ajar memang betul ... beliau ajar aku kembali kepada pencipta .. sentiasa mohon denganNya ...mengadulah apa sahaja padaNya yang satu ..

Jam sudah hampir pukul 12, anak-anak dah tidur, aku masih di sini ..baju untuk esok belum gosok lagi hihihi ..Ya Allah semoga malam ini adik tidur dengan lena, malam tadi dia fit beberapa kali setelah jrg kena sejak tukar ubat baru, pantang kalau aku bercerita dia dah ok, mmg berlaku byk kali cerita jer dia dah sihat, malam tu juga dia fit ..lepas ni dok diam2 jerlah sihat ke atau tak ..

Klah nak tido dulu  ... diari 18/09/2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan