Impian

Selamat Datang

Selasa, 24 Januari 2012

2012

alhamdulillah aku masih hidup di awal tahun 2012 .. wpun telah diuji awal-awal lagi ..sejak 27 dis aku mc sampai 11 januari kerana chicken pox..dah umur 35 baru kena ..kecik2 dulu tak der la pula ..dgn muka berparut aku g juga hantar anak sekolah 4 januari tu ..dengan doa yg tak putus2 agar anak2 tak berjangkit dgnku .. aku g kerja 12 januari dah mulakan dgn semak dokumen audit 2011 .. tup2 .. ahad 15 januari , adik pula berjangkit dgnku ..saranan doktor pakar dia mesti duduk di wad sebab dia ada ambil ubat terkawal sebab sawan dia tu .. so 16 aku g kerja juga separuh hari ..selesaikan apa2 yg boleh sebelum bercuti lagi mulai 17 jan... ptg isnin tu hantar Haziq balik umah mak ..sian dia tak sekolah la 4 hari .. 17 januari bw ke Hoshas dan dimasukkan ubat untuk kuatkan antibodi adik supaya chicken pox tu tak melarat sangat ... 23 januari baru la boleh balik .. huhu sedih juga rasa duduk di wad ..gpk 1 dan kwn ms ppptr je yg datang melawat ...pastu ada la ayah mertua dan adik2 ipar datang 22 hb tu .. yerlah adik dikuarantin mungkin sebab tu x de yg nak dtg melawat ... abang langsung la tak datang sebab pak do busy agaknya sampai tak ingat nak tanya khabar ..ayah adik langsung la tak dapat dihubungi ..x perlah ..sekarang aku masih sambung cuti lagi sampai ahad ni ..isnin 30 Jan ni ada pra patskom kat PPD ..bw jerlah apa yg ada ..dah siap print dah cuma tak sempat nak semak betul2 ..dah lah lap top masuk workshop tak balik2 lagi ..x puas hati betul ..lap top baru tp dah 2 kali masuk bengkel sebab hard disk problem.. hishh...bulan ni aku byr tadika free jerlah ..anak duduk 7 hr jek dalam sebulan ..byr kafa pun mcm tu ..2 kali jer perginya ..x perlah rezeki x der ..semoga Allah bagi rezeki dgn cara lain ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan