Impian

Selamat Datang

Isnin, 26 September 2011

Kehidupan

dah setahun lebih berulang dr Jerantut ke Temerloh ..alhamdulillah kerana Allah melindungi perjalanan pergi dan balikku ..aku amat berharap agar tiada rintangan semasa perjalanan tersebut ...aku semakin sibuk dengan part time ku sebagai agen dropship ..Alhamdulillah dengan rezeki yang masuk dapat menambah belanja seharian yang semakin mencabar sekarang ...semoga ura-ura untuk kenaikan gaji awal tahun 2012 akan menjadi kenyataan .. dapatlah aku menyimpan sedikit demi sedikit ..semoga tahun 2012 yang akan datang akan mengubah keseluruhan prestasi hidupku dengan lebih baik .. pertukaran ke Jerantut memang tiada buat masa ini sehinggalah norma perjawatan dan murid ditukar dgn lebih kecik barulah aku layak balik ke Jerantut kalau tak tunggulah sehingga senior N22 bersara barulah ada peluang ...ataupun aku pergi lebih jauh lagi bila mohon N26 ..tengoklah rezeki ..semoga adik dan abang akan membesar sebagai anak yang soleh dan solehah yang boleh menjadi perisaiku ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan