Impian

Selamat Datang

Khamis, 7 Januari 2010

Facebook dan aku

Aku berjinak2 dengan facebook sejak okt 2009 ... tapi seriusnya ngan facebook sejak akhir okt 2009 .. itupun setelah aku masukkan intenet kat kuates tempat kerja ni .. tak de la boring sangat .. malam2 aku mencari kenalan2 lama masa di Dong, Lepar Utara dan PPPTR ... yang seronok tu dapat kembali berhubung dengan kawan2 masa sekolah di SMADRA dulu ... kalau selama ini aku jauh sangat dari mereka .. yerlah aku jer yg berada di Jerantut ni yang lain ramai dari Bentong dan Raub ...Alhamdulillah dapat mengeratkan kembali hubungan dengan mereka ... facebook juga menghubungkan aku dengan kawan ms kat Lepar Utara dan PPPTR .. pendek kata facebooklah pengerat hubungan persahabatan.. apapun facebook juga ada kelemahannya .. asyik melayarinya alamat tertangguh la kerja ... moga2 aku tak terlalu taksub dengan facebook .. kerja perlu diutamakan ... prestasi perlu diperbaiki ...

1 ulasan:

  1. betol2...facebook ade pr0 n c0ntra nyer..
    kak nah dah active blog! congrats! hehe..
    visit lo my blog ye!
    tp jarang update..=)

    BalasPadam